Friday 15 April 2016

Kedai Kuih Akok Bahulu Sedap


Ni la tempat saya mula-mula menimba pengalaman dalam berniaga, Tugas saya hanya membuat kuih saja, melayan pelanggan saya malu, masa mula kedai nie buka dulu , ma pergi solat kalau ada pelanggan berhenti depan kedai saya lari menyorok...haha lama-lama dah ok .
  
  ada satu kali masa tu dah boleh sikit-sikt layan pelanggan ... Kru radio THR Gegar berhenti, Dj Nasa , Dj Nas dan ramai lagi... mula2 masukkan kuih dalam plastik relaks jer tapi bila dah perasan yang singgah tu abg2 DJ ...tangan tiba-tiba jadi ketar...tapi nasib baik dj nas kelakar, siap masuk dalam kedai tolong isi kuih...
rugi masa tu bukan zaman telefon ada kamera..kalau tak boleh selfie dengan abang2 dj..

ok kedai ni terletak di hadapan masjid di kg lepan jenut (tempat orang jual lemang) lebuh raya kuala krai gua musang .
kalau lalu jangan lupa singgah yer kedai family saya...
Terima Kasih hihi
banner bahulu d'qaseh

No comments:

Post a Comment